Skip to main content
رزرو هتل با کریپتو؛ چطور امکانپذیر است؟

از بیت‌کوین تا پذیرش؛ چطور با کریپتو هتل رزرو کنیم؟

آیا از محدودیت‌های روش‌های پرداخت سنتی برای رزرو هتل برای تعطیلات بعدی خود خسته شده‌اید؟ همان‌طور که می‌دانید، هنوز بسیاری از پلتفرم‌های رزرو هتل و اقامتگاه با روش پرداخت قدیمی و سنتی مثل پرداخت نقدی یا آنلاین پیش می‌روند؛ این در حالی است که روش‌های جدید و خلاقانه‌ای روی کار آمده‌اند که باعث ایجاد رضایت بیشتری در مخاطبان و مشتریان می‌شوند. برای مثال، رزرو هتل با کریپتو یکی از روش‌های نوآورانه و هیجان‌انگیزی است که به‌تازگی در ایران نیز به کار گرفته می‌شود. این روش مزایای بسیاری برای کسب‌وکارها دارد و می‌تواند به جذب مشتری به‌خصوص مشتریان خارجی منجر شود. اما آیا می‌دانید کدام پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات اقامتگاه از این روش استفاده می‌کند؟ با ما همراه باشید تا یکی از به‌روزترین پلتفرم‌ها در زمینه سفر و اقامتگاه را به شما معرفی کنیم.

رزرو هتل با کریپتو از سامانه جااینجاس

هنوز تعداد کمی از هتل‌ها یا پلتفرم‌های آنلاین ارائه‌دهنده خدمات اقامتگاه با روش پرداخت کریپتویی آشنا شده و از آن استفاده می‌کنند؛ اما با توجه به این موضوع که هر روز ارزهای دیجیتال بیشتر از دیروز در زندگی ما ریشه می‌دوانند، بی‌شک در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد روی‌آوردن اکثر کسب‌وکارها به آن خواهیم بود. با این حال، کسانی در این مسیر برنده خواهند شد که زودتر از رقبا متوجه لزوم به‌کارگیری این روش شوند.

جااینجاس جزو اولین پلتفرم‌های رزرو هتل و اقامتگاه است که در این راه قدم برداشته و با همکاری بیت راه امکان رزرو هتل با کریپتو را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این ویژگی باعث می‌شود تا مشتریان خارجی که ارز ریال در اختیار ندارند، بتوانند به راحتی با کریپتو پرداخت کنند. در واقع، با این روش دیگر نیازی به تبادلات مالی نیست و به‌طور مستقیم می‌توان مبلغ موردنظر را در مدت‌زمان کمی پرداخت کرد.

چطور با کریپتو در جااینجاس پرداخت کنیم؟

جااینجاس با شناسایی دغدغه‌های کاربران به هنگام پرداخت و رزرو هتل با کریپتو، درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت راه را در وب‌سایت خود توسعه داده است. آیا می‌دانید درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست؟ توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با آن، مقاله «همه آن‌چیزی که باید راجع به درگاه پرداخت ارز دیجیتال بدانید» را مطالعه کنید؛ اما اگر بخواهیم به‌طور خلاصه آن را تعریف کنیم باید چنین بگوییم که درگاه پرداخت ارز دیجیتال بستری است که امکان پرداخت با کریپتو را برای مشتریان فراهم می‌کند. این درگاه پیچیدگی خاصی نداشته و کارکردی شبیه سایر درگاه‌های اینترنتی دارد. با این تفاوت که به جای کارت بانکی، از کیف‌پول دیجیتال برای پرداخت استفاده می‌شود.

رزرو هتل با کریپتو از جااینجاس

برای درک بهتر، بیاید با همدیگر مراحل پرداخت با درگاه بیت راه را در سامانه جااینجاس طی کنیم:

  1. هتل موردنظر را برگزیده و از میان اتاق‌های موجود، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.
  2. در بخش جزئیات سفارش، اطلاعات تکمیلی خود را وارد کرده و سپس روی دکمه ادامه رزرو کلیک کنید.
  3. حالا درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت راه را از میان راه‌های پرداخت انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب بیت راه، به صفحه پرداخت این درگاه متصل می‌شوید.
  5. ابتدا باید ایمیل خود را وارد کنید.
  6. حالا کریپتوکارنسی موردنظر خود را از لیست کوین‌ها انتخاب کنید.
  7. در نهایت روی گزینه پرداخت کلیک کنید.
  8. صفحه‌ای باز خواهد شد که اطلاعات پرداخت به همراه QRCode نمایش می‌دهد. برای اسکن این QRCode ابتدا در کیف‌پول دیجیتال خود روی رمزارز موردنظر که قصد پرداخت با آن را دارید، ضربه بزنید و دکمه برداشت را انتخاب کنید. حالا جهت وارد کردن آدرس، QRCode را اسکن کنید.
  9. درنهایت، پس از تایید، در کیف‌پول شخصی خود روی برداشت ضربه بزنید تا مرحله پرداخت به پایان برسد.

به همین سادگی شما می‌توانید به رزرو هتل با کریپتو مثل بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل یا ترون بپردازید.

تجربه‌ای ناب با تلفیق سفر و کریپتو

جااینجاس با این ویژگی فوق‌العاده‌ای که ارائه داده، تجربه لذت‌بخشی از سفر را برای مشتریان خارجی و بین‌المللی خود ارائه می‌دهد. آن‌ها می‌توانند بدون چالش‌های پیچیده و از طریق کریپتو هتل مدنظرشان را در شهرهای زیبای ایران رزرو و با خیال راحت سفر خود را آغاز کنند. این پلتفرم علاوه‌بر ویژگی‌های جذابی که دارد، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اقامتگاه را ارائه می‌دهد. از هتل‌های لوکس و گران‌قیمت گرفته تا سوئیت‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه را می‌توان در آن پیدا کرد.

پس اگر می‌خواهید تعطیلات بعدی خود را متفاوت‌تر و هیجان‌انگیزتر شروع کنید، سری به وب‌سایت جااینجاس بزنید. به‌خصوص اگر در خارج کشور زندگی می‌کنید و قصد سفر به ایران را دارید، ویژگی پرداخت با کریپتو این سامانه می‌تواند کمک بسیاری به شما کند.

همچنین اگر کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید این ویژگی در وب‌سایت شما نیز توسعه داده شود، با پشتیبانی بیت راه به شماره تلفن ۲۲۲۴۲۷۹۶-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *