Skip to main content
انواع روش‌های پرداخت در بیت راه

انواع روش‌های پرداخت در بیت راه

درگاه پرداخت راهی برای پرداخت اینترنتی و مجازی است که از طریق آن دارندگان کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد اعتبار سنجی (CVV2) نسبت به خرید کالا یا خدمات از این طریق اقدام نمایند.

رابطه درگاه پرداخت با دنیای رمز ارز‌ها

تمامی افرادی که در کسب و کارهای کوچک و بزرگ فعالیت می‌کنند؛ به خوبی می‌دانند که راه‌های محدودی برای پرداخت هزینه خدمات و محصولات وجود دارد. رایج‌ترین روش مورد استفاده در تجارت الکترونیک و پرداخت‌های اینترنتی استفاده از کارت‌های اعتباری است. همانطور که شکل‌گیری فرهنگ استفاده از کارت‌های اعتباری برای پرداخت‌های اینترنتی سال‌ها زمان نیاز داشته است؛ ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم نیز به چنین زمانی نیاز دارند.

بازار رمز ارز‌ها به خوبی در میان سرمایه‌گذاران جای گرفته است. استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و هند شاهد بهترین پیشرفت‌ها در این زمینه بودند و سهم بالایی از این صنعت را به خود اختصاص داده‌اند. این کشورها بیت کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداختی مورد قبول خود پذیرفته‌اند و موانع قانونی را از میان برداشته‌اند، بدین ترتیب مشتریان به سادگی می توانند خرید و فروش خود را به انجام برسانند.

اولویت مسئله پرداخت 

پرداخت، پرداخت و پرداخت. به عنوان صاحب یک کسب و کار این کلمه همیشه برای شما در اولویت قرار دارد. زمانی که پای پول در میان است، هم شما و هم مشتریانتان به دنبال تجربه‌ای آسان هستید. بیت راه یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایرانی است که در راستای تسهیل مبادلات مالی، تجارت‌های آفلاین و آنلاین داخلی و بین‌المللی عمل می‌نماید.

روش کار بیت راه و انواع پرداخت از این طریق

کلیت تمامی روش‌های پرداخت در بیت راه به این شکل است که گزینه ﭘﺮداﺧﺖ از طریق ﺑیت راه نمایش داده می‌شود؛ سپس نوع رمز ارز و مبلغِ مورد نظر توسط کاربر انتخاب می‌شود و برای تکمیل فرایندِ خرید، کد QR نمایش داده شده را، اسکن می‌نمایند.

روش‌های پرداخت بیت راه

درگاه پرداخت اینترنتی: این روش برای خرید‌های آنلاین که از طریق سایت مستقیم به درگاه متصل می‌شوند صورت می‌گیرد.
دستگاه Pos فروشگاهی: از طریق اپلیکیشنی که در دستگاه Pos نصب خواهد شد، مبلغ و نوع ارز دیجیتال انتخاب می‌شود؛ سپس کد QR پرداخت ظاهر می‌شود که با اسکن آن و تایید نهایی، پرداخت انجام می‌شود.

برای شروع می‌توانید در سایت بیت راه ثبت‌نام کنید و از خدمات درگاه رمز ارزی بیت راه بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *