Skip to main content
10 خرید با بیت کوین

۱۰ خرید باورنکردنی با بیت کوین

تا چند سال پیش، خرید با بیت کوین غیرمنطقی و حتی غیرممکن به نظر می‌رسید؛ تا این‌که در سال ۲۰۱۰، یک برنامه‌نویس کامپیوتر ده هزار بیت کوین در ازای دو عدد پیتزا پرداخت کرد. در واقع، او مبلغی حدود ۱۶۰ میلیون دلار به قیمت بازار امروز تنها برای دو عدد پیتزا پرداخت. در آن زمان، خرید چنین چیزی با بیت کوین شاید عجیب به نظر می‌رسید؛ ولی اکنون استفاده از بیت کوین و رمزارزها در انجام پرداخت و در هر صنعتی کاملاً عادی شده است. از این رو، امروزه خرید‌های جالبی با بیت کوین انجام می‌شود که در این مطلب قصد داریم ۱۰ تا از این خریدهای عجیب را با شما در میان بگذاریم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۱۰ کالای جالبی که امکان خرید با بیت کوین را دارند

در حال حاضر به اکثر وب‌سایت‌های معتبری که سر بزنید، می‌بینید که یک درگاه پرداخت مخصوص رمز ارز در اختیار مشتریان قرار گرفته است. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل، محصولات و خدمات موردنظرشان را با بیت کوین بخرند. در طول مدتی که این امکان به وجود آمده، خریدهای جالب و عجیبی با بیت کوین صورت گرفته که در زیر آن‌ها را عنوان کرده‌ایم:

قهوه

خرید با بیت کوین : قهوه

این که بتوانی روز خود را با یک قهوه کریپتویی شروع کنی، هیجان‌انگیز است نه؟ درست شنیدید! قهوه کریپتویی! در دنیا افرادی هستند که پول قهوه خود را با بیت کوین پرداخت می‌کنند و اسم آن را قهوه کریپتویی گذاشته‌اند. این قهوه‌ها اغلب در کافه‌هایی به فروش می‌رسند که فقط ارز دیجیتال را برای پرداخت قبول می‌کنند و نمی‌توان با ارز فیات از آن‌ها قهوه خرید.

تابوت

خرید با بیت کوین : تابوت

پای بیت کوین به دنیای مردگان هم باز شده است. تابوت از دیگر موارد جالب خرید با بیت کوین بوده است. برخی از شرکت‌های مخصوص مراسم ختم که در خارج از کشور هستند، ارز دیجیتال و بیت کوین را برای انجام پرداخت می‌پذیرند. تهیه تابوت نیز یکی از وظایف این شرکت‌هاست. بنابراین، در برخی از کشورها می‌توان هزینه تابوت یا کل هزینه‌های مراسم ختم را با بیت کوین پرداخت کرد.

سفر به فضا

خرید با بیت کوین : سفر به فضا

اگر همیشه آرزوی فضانوردی داشتید، حالا فرصت آن برایتان محیاست. شرکت Virgin Galactic صندلی‌های فضاپیماهایش را در ازای ارز دیجیتال می‌فروشد. حالا به جای سفر به خارج از کشور، در تعطیلات بعدی می‌توانید به فضا سفر کنید.

تسلا ۳

خرید با بیت کوین : تسلا 3

تسلا ۳، یکی از موارد عجیب خرید با بیت کوین در زمان خود بوده است. در سال ۲۰۱۶، میسون بوردا که اکنون مدیر عامل شرکت امنیت ارزهای دیجیتال توکن‌سافت (TokenSoft) است، یک خودرو تسلا ۳ را با بیت کوین از ایلان ماسک خریداری کرد.

شمارنده آرای اسکار

خرید با بیت کوین : شمارش آرای اسکار

اگر اعداد بزرگی برای شمارش دارید، خبر خوبی برای شما داریم. غول حسابداری جهان یعنی PricewaterhouseCoopers، در ازای شمارش هر چیزی، پرداخت با بیت کوین را می‌پذیرد. در واقع، بخشی از وظیفه این شرکت انجام امور مربوط به حسابداری و حسابرسی است. بنابراین، در صورت داشتن عملیات ریاضی پیچیده می‌توان این کار را برعهده آن‌ها گذاشت. حالا این شرکت در ازای ارائه خدمات، بیت کوین نیز قبول می‌کند. اولین پرداخت بیت‌کوینی آن نیز در اواخر سال ۲۰۱۷ بود که در ازای شمارش آرای مراسم اسکار، انجام شد.

اقلام پت‌شاپ

خرید با بیت کوین : پت شاپ

با کریپتوپت (CryptoPet) حیوانات خانگی خود را خوشحال کنید. کریپتوپت جزو اولین برندهایی است که چندی پیش لوازم حیوانات خانگی خود را با کریپتو به فروش رساند. بسیاری از افراد در حال حاضر به کمک بیت کوین از این برند لوازم پت‌شان را تهیه می‌کنند.

کشتی تفریحی

خرید با بیت کوین : خرید کشتی تفریحی

اگر بیت کوین کافی دارید، یک قایق تفریحی شخصی می‌تواند حسابی برایتان سرگرم‌کننده باشد. اخیراً یک کشتی تفریحی با بیت کوین خریداری شده که بسیاری از علاقه‌مندان این اتفاق را عجیب ترین خرید با بیت کوین معرفی می‌کنند.

بازی کامپیوتری

خرید با بیت کوین : خرید بازی کامپیوتری

بازی‌های کامپیوتری به خودی‌خود جذاب هستند؛ حالا با ارائه امکان خرید آن‌ها با بیت کوین جذاب‌تر هم شده‌اند. این موضوع برای گیمرها بسیار هیجان‌انگیز است. چرا که تا چند سال پیش، در صورت عدم دسترسی به دلار، نمی‌توانستند اکانت اورجینال بازی موردعلاقه‌شان را خریداری کنند. حالا با وجود امکان خرید با بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال، دیگر نمی‌توان گیمرها را از سیستم‌های بازی‌شان جدا کرد.

ویولون برقی پرینت سه‌بعدی

خرید با بیت کوین : خرید ویولون برقی

ویولون برقی پرینت سه‌بعدی هم جزو عجیب ترین‌های خرید با بیت کوین تا به حال بوده است. به‌خصوص طرفداران ویالون با شنیدن این خبر بسیار هیجان‌زده شدند. این ویالون توسط 3Dvarius ساخته شده و دارای ۴ یا ۵ سیم است. چندی پیش این ویالون در ازای بیت کوین به یک مشتری فروخته شد. درحال‌حاضر نیز می‌توان از ‌وب‌سایت همین شرکت، ویالون برقی پرینت سه‌بعدی را با بیت کوین خریداری کرد.

NFT

خرید با بیت کوین : خرید NFT

آخرین مورد عجیب خریداری‌شده با بیت کوین، NFT است. بازار NFT این روزها حسابی گرم است و افراد زیادی به خرید و فروش آن‌ها می‌پردازند. برخی از آن‌ها به‌قدری ارزشمندند که خواهان بسیاری از سراسر دنیا دارند. از این رو، برخی از سازندگان NFT به پذیرش بیت‌کوین روی آوردند تا مشتریان علاقه‌مند از هر نقطه از جهان امکان خرید NFT موردنظرشان را داشته باشند.

جمع‌بندی

از وقتی پرداخت با بیت کوین رواج پیدا کرده، دیگر حسرت خرید هیچ چیز بر دل اشخاص نمی‌ماند. از قهوه گرفته تا خودرو تسلا ۳، می‌توان با بیت‌کوین خریداری کرد. در سراسر دنیا افراد زیادی با بیت کوین به خرید و فروش می‌پردازند و محصولات جالب و هیجان‌انگیزی را از آنِ خود می‌کنند. در بالا ۱۰ مورد از جالب‌ترین موارد خرید با بیت کوین را عنوان کردیم. اگر شما هم به‌اندازه کافی بیت کوین دارید، می‌توانید بدون نیاز به ایجاد حساب در بانک‌های خارجی و فقط با درگاه پرداخت ارز دیجیتال، هر یک از این موارد را بخرید و تجربه به‌یادماندنی را از خرید بیت‌کوینی خود در دفترچه خاطراتتان ثبت کنید. همچنین می‌توانید محصولات خود را با درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایرانی بیت راه به خارجی‌ها یا ایرانیان مقیم خارج از کشور بفروشید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله «نحوه فروش محصول به خارج از کشور» را مطالعه کنید.

آیا تابه‌حال تجربه خرید و فروش با بیت کوین را داشته‌اید؟ تجربه‌ها و نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *