Skip to main content
نحوه ثبت نام بیت راه

چگونه در بیت راه ثبت نام کنیم؟

بیت راه اولین درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایرانی است که انجام پرداخت بین‌المللی را برای کسب‌وکارهای داخلی فراهم کرده است. به عبارت بهتر، با درگاه پرداخت بیت راه می‌توانید امکان پرداخت با رمزارز را برای مشتریان خود به وجود آورید. از طرفی با این درگاه می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید و به بازار جهانی متصل شوید. این ویژگی می‌تواند مزایای دیگری مثل افزایش مشتری را برای شما به همراه داشته باشد. اما چگونه می‌توان در بیت راه ثبت نام و درگاه را دریافت کرد؟ در ادامه به‌طور کامل تمامی مراحل لازم را توضیح می‌دهیم.

نحوه ثبت نام بیت راه

برای این‌که بتوانید درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت راه را دریافت کنید، ابتدا باید در وب‌سایت بیت راه ثبت نام کنید. ما برای این منظور، اینفوگرافی نحوه ثبت نام را که در زیر آورده شده است، برای شما آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید با توجه به مراحل این تصویر و توضیحات ارائه شده، در بیت راه ثبت نام کنید. توضیحات تکمیلی آن را نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه ارائه می‌دهیم.

ثبت نام بیت راه چگونه انجام می شود؟

مرحله اول: ثبت نام

زمانی‌که وارد وب‌سایت بیت راه شدید، روی دکمه آبی رنگ «ثبت‌نام» کلیک کنید.

مرحله دوم: درج اطلاعات

پس از کلیک روی ثبت نام بیت راه، به مرحله درج اطلاعات می‌رسید. این مرحله شامل دو بخش اطلاعات فردی و اطلاعات کسب‌وکار است. در بخش اطلاعات فردی موارد خواسته شده نظیر نام، ایمیل، شماره موبایل و غیره را وارد کنید. سپس در بخش دوم، ابتدا تعیین کنید که به عنوان شخص حقوقی قصد استفاده از بیت راه را دارید یا شخص حقیقی. اطلاعات درخواست شده را تکمیل کرده و در نهایت روی دکمه ثبت‌نام کلیک کنید.

مرحله سوم: ورود به حساب کاربری

زمانی‌که مرحله ثبت‌نام بیت راه به پایان رسید، باید وارد حساب کاربری خود شوید. جهت ورود، ایمیل و رمز عبوری را که در مرحله دوم تعریف کردید، درج کنید. سپس کد امنیتی نمایش داده شده را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه ادامه را بزنید.

مرحله چهارم: ثبت درگاه

حالا وقت ثبت درخواست دریافت درگاه است. در منوی کشویی پنل کاربری خود، گزینه «دریافت درگاه» را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: ارسال درخواست

در این مرحله، نام فروشگاه خود، آدرس وب‌سایت و آدرس IP سایت پذیرنده را در کادرهای مربوطه وارد کرده و روی دکمه ارسال درخواست کلیک کنید.

و تمام!

پس از انجام مراحل فوق و ثبت نام بیت راه، پشتیبانی بیت راه تا ۲۴ ساعت برای انجام مراحل بعدی و دریافت مدارک با شما تماس خواهند گرفت. مراحل بعدی در کم‌ترین زمان ممکن انجام شده و درگاه به صورت رایگان برای شما راه‌اندازی می‌شود. از این پس می‌توانید مشتریان خارجی خود را نیز پوشش داده و امکان پرداخت با رمز ارز را برای آن‌ها فراهم کنید.

امیدواریم بهترین تجربه‌ها با درگاه پرداخت بیت راه در انتظار شما باشند. خوشحال می‌شویم تا پس از به‌کارگیری درگاه بیت راه، نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *