Skip to main content
جذب مشتری خارجی با کمک به خرید هدیه برای عزیزانشان در ایران

جذب مشتری خارجی با کمک به خرید هدیه برای عزیزانشان در ایران

زندگی در خارج از کشور شاید از زاویه دور، ایده‌آل و فوق‌العاده به نظر برسد؛ ولی سختی‌ها و معایب خود را هم دارد. به‌عنوان‌مثال، یکی از دغدغه‌های مهاجران، دوری از خانواده در مناسبت‌های مختلف است؛ روز تولد، روز پدر، روز مادر، عروسی آشنایان و غیره همگی جزو مواردی هستند که هر مهاجری می‌تواند حسرت حضور در کنار عزیزان را در چنین روزهایی تجربه کند. از طرفی، اعضای خانواده نیز به‌طور متقابل همین حس را تجربه می‌کنند. در چنین وضعیتی، معمولاً افراد مقیم خارج کشور سعی می‌کنند از همان راه دور، هدایایی را از کسب‌وکارهای ایرانی خریده و به محل سکونت عزیزانشان در شهرهای داخلی ارسال کنند؛ اما همان‌طور که می‌دانید، به خاطر تحریم‌ها و محدودیت‌ها، پرداخت با ارزی به جز ریال و دریافت درآمد دلاری در اکثر کسب‌وکارهای ایرانی امکان‌پذیر نیست. پس چگونه می‌توان این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده و از این طریق به جذب مشتری خارجی پرداخت؟

در این مطلب قصد داریم تا راه مناسبی را برای فراهم کردن امکان خرید از ایران برای افراد خارجی یا ایرانیان مقیم خارج از کشور معرفی کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نحوه خرید هدیه از خارج برای ایران

تصور کنید فردی ساکن کشور دیگری است اما قصد دارد برای عزیزان خود که در ایران زندگی می‌کنند، هدایایی بخرد. این شخص برای این کار دو راه پیش رو دارد:

  • خرید از خارج و ارسال آن به ایران
  • خرید از ایران و ارسال به محل سکونت عزیزان
جذب مشتری خارجی : نحوه خرید هدیه از خارج برای ایران

هر دو این راه‌ها درنهایت می‌توانند باعث خوشحالی عزیزان شوند؛ اما باید انتخاب کرد که کدام راه بهترین گزینه است. در روش اول، با این‌که محصول را می‌توان حضوری خریداری کرد و از کیفیت آن مطمئن شد، ارسال آن به کشور و قاره دیگر چالش‌های زیادی دارد. این‌که محصول صحیح و سالم به دست گیرنده برسد، در موعد مقرر تحویل گیرنده شود یا اصلاً محصول مورد تایید قوانین گمرک ایران باشد، همه و همه مواردی هستند که در ارسال محصول به ایران می‌توان با آن‌ها مواجه شد.

اما روش دوم، یعنی خرید از کشور ایران و ارسال به محل سکونت گیرنده، راه ساده‌تری به نظر می‌رسد. هرچند نمی‌توان محصول را از نزدیک مورد بررسی قرار داد، می‌توان با دریافت ضمانت خرید تا حدود زیادی از کیفیت و صحت اقلام مطمئن شد. ولی چطور می‌توان از خارج کشور و با ارزی به جز ریال، نسبت به خرید هدیه از وب‌سایت‌های ایرانی اقدام کرد؟ متاسفانه، تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود در داخل کشور، شرایط پرداخت را از خارج کشور به حساب‌های بانکی ایرانی پیچیده کرده است. در واقع، نه ایرانیان داخل کشور می‌توانند به راحتی مبلغی را به حساب‌های خارجی واریز کنند و نه افراد مقیم خارج کشور می‌توانند به صورت مستقیم هزینه‌ای را در قبال خرید هدیه یا هر محصول دیگری از ایران بپردازند.

این درحالی است که اگر موضوع پرداختی از سمت مشتریان خارجی حل‌وفصل شود، می‌تواند مسیر حرکت مشتری به سمت کسب‌وکارهای ایرانی را هموار کند.‌ حالا راه‌حل این مشکل چیست؟ ما پس از تحقیق و بررسی حول این موضوع، به گزینه بسیار هیجان‌انگیزی دست پیدا کردیم و آن استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال است. در زیر به‌طور جامع شما را با این ویژگی فوق‌العاده آشنا می‌کنیم.

جذب مشتری خارجی با درگاه رمزارزی

اگر بخواهیم به زبان ساده شما را با درگاه پرداخت ارز دیجیتال آشنا کنیم، باید چنین بگوییم که هر وقت خواستید از کشور دیگری نسبت به خرید محصول یا هدیه‌ای اقدام کنید ولی آن کشور ارز موردنظر شما را برای پرداخت پشتیبانی نکند، درگاه پرداخت ارز دیجیتال به کمک شما می‌آید. به کمک این درگاه می‌توان به جای ارزهای فیات، با ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، تتر، ترون و غیره پرداخت را انجام داد. این ویژگی برای کسب‌وکارها مزایای زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها جلب توجه کاربران و جذب مشتری خارجی بیشتر است.

جذب مشتری خارجی با درگاه رمزارزی

این درگاه تفاوت و شباهت‌های زیادی با درگاه پرداخت اینترنتی دارد؛ ولی در حالت کلی، کار با آن بسیار ساده است و به راحتی می‌توان پرداخت را با استفاده از آن انجام داد.

درگاه پرداخت کریپتو مناسب چه وب‌سایت‌هایی است؟

هر وب‌سایتی که محصول منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد، می‌تواند جزو پذیرنده‌های درگاه پرداخت کریپتو باشد. از آن‌جایی که هر محصولی می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه باشد، پس نمی‌توانیم فقط به کسب‌وکارهای مشخصی اشاره کنیم؛ بنابراین، به‌طور کلی می‌توان گفت که این درگاه برای وب‌سایت‌هایی که احتمال جذب مشتری خارجی را دارند، مناسب است؛ چرا که با این وجود روند پرداخت برای آن‌ها بسیار ساده‌تر می‌شود. مشتریان می‌توانند با هر رمزارزی که در اختیار دارند، از وب‌سایت شما خریداری کرده و زحمت ارسال آن به محل سکونت گیرنده را به شما بدهند.

جذب مشتری خارجی با درگاه پرداخت ارز دیجیتال

اگر این مشتری از خدمات شما راضی باشد، شما را به کاربران دیگر هم معرفی می‌کند. این کار، یکی از راه‌های جذب مشتری خارجی به وب‌سایت بوده و در عین حال یکی از تاثیرگذارترین روش‌هاست. پس با توسعه درگاه پرداخت ارز دیجیتال در وب‌سایت خود می‌توانید توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید.

جمع‌بندی

خرید هدیه از خارج برای ایران شاید در نگاه اول سخت به نظر برسد ولی اینطور نیست. راه‌های مختلفی برای خرید هدیه از خارج وجود دارد که برخی آسان و برخی پیچیده‌اند. طبیعی است که راه‌های ساده طرفداران بیشتری دارند. شما به عنوان کسب‌وکار باید بتوانید آسان‌ترین روش‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا با افزایش میزان فروش اینترنتی روبرو شوید.

ما در این مطلب یکی از راه‌های ساده را به شما معرفی کردیم تا از این طریق هم مشتریان خارجی بتوانند به راحتی از شما خرید کنند و هم شما بتوانید درآمد دلاری خود را کسب کنید. در واقع، این روش باعث جذب مشتری خارجی شده و می‌تواند درهای جدیدی از پیشرفت را به روی شما بگشاید.

آیا شما هم می‌خواهید مشتریان خارجی داشته باشید و امکان خرید از ایران را برای آن‌ها فراهم کنید؟ با ثبت نام در بیت راه، اولین درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایرانی، می‌توانید نسبت به توسعه این ویژگی در وب‌سایت خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *