Skip to main content
بیت راه، دروازه ورود به تجارت جهانی

بیت راه، دروازه ورود به تجارت جهانی

اگر عبارت درگاه پرداخت ارز دیجیتال را در گوگل جستجو کنید، با عبارت بیت راه در نتایج جستجو مواجه خواهید شد. بیت راه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ بیت راه، شبکه و درگاه پرداختی در ایران بوده که با فراهم بستری برای انجام تبادلات مالیِ بین‌المللی از طریق رمز‌ ارزها برای تجارت‌های آفلاین و آنلاین، در مسیری به سمت آینده‌ای بهتر با پرداخت‌های بلاک چینی، قدم گذاشته است. بیت راه با تکیه بر فناوری قدرتمند و تیم خلاق خود، راهی نوین برای تسهیل دریافت وجه در قبال فروش یا ارائه خدمات به مشتریان خارجی معرفی کرده است. از این رو، بیت راه را دروازه ورود به تجارت جهانی می‌دانیم.

تیمی متشکل از جوانان متخصص و کاربلد با تلاش شبانه‌روزی و تخصص کافی در حوزه رمز ‌ارز و بلاک چین، محصولی مبتنی بر تکنولوژی‌های روز دنیا تولید کرده‌اند که فرد را قادر می‌سازد تنها با اسکن کد QR روند تمام تبادلات مالی را از طریق رمز‌ ارز‌ها طی کند. امنیت بالای این درگاه و امکان تراکنش با رمز ارز‌های برتر بدون کسر کارمزد، پذیرندگان بیت راه را قادر می‌سازد تا به سراسر دنیا خدمات و کالا ارائه کرده که این امر در نهایت منجر به افزایش صادرات محصولات ایرانی، فروش آنلاین بین‌المللی و درآمد ارزی کشور خواهد شد.

ویژگی‌های بیت راه چیست؟

ویژگی‌هایی که بیت راه را از رقبا متمایز می‌کند به شرح زیر است:

  • امکان ایجاد درگاه و پوز آفلاین
  • فروش ارزی و دریافت ریالی
  • امکان پرداخت با کد QR از طریق تلفن همراه در هر زمان و مکان
  • توانایی ارائه خدمات و کالا به سراسر دنیا بدون توجه به تحریم‌ها
  • امکان گسترش کسب‌و‌کار‌های شخصی
  • افزایش درآمد ارزی کشور
  • توسعه فروش بین‌المللی کسب‌و‌کار‌های آنلاین
  • کمک به افزایش صادرات محصولات و خدمات فنی مهندسی ایرانی
  • حل معضل دریافت‌های ارزی کسب‌و‌کار‌های بین‌المللی

بیشتر بخوانید: توسعه کسب و کار با ورود به بازار بین الملل

بیت راه با ایجاد بستر امن معاملاتی‌ و پلتفرمی با رابط کاربری آسان، زمینه انجام نقل و انتقالات مالی و خرید و فروش با ارزهای دیجیتال را محیا کرده است. تیم بیت راه در تلاش است تا با شفافیت در انتقال اطلاعات، حریم خصوصی پذیرندگان سرویس خود را به طور جدی حفظ کرده و به عنوان امن‌ترین درگاه پرداخت رمز ارز در ایران، رضایت کاربران را جلب کند. وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی‌های کاربران، امکان خرید خدمات / محصولات ایرانی با برترین رمز ارزهای دنیا بدون نیاز به طی مراحل احراز هویت، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن و وب سایت، محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین‌المللی و پشتیبانی ۲۴ ساعته، جایگاه بیت راه را در این حوزه ارتقا داده است.

بیت راه به چه کسب‌و‌کار‌هایی خدمات ارائه می‌کند؟

حالا که متوجه شدیم بیت راه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، توبت آن است که خدماتش را توضیح دهیم. به طور کلی، تمامی کسب‌و‌کار‌هایی که برای فرایند فروش و دریافت مبلغ از مشتریان بین‌المللی خود مایل به استفاده از رمز ارز به جای پول نقد و درگاه‌های بانکی هستند، می‌توانند از خدمات بیت راه بهره‌مند شوند. با استفاده از بیت راه، تمامی کسب‌و‌کار‌ها و پروژه‌ها قادر خواهند بود از طریق ایجاد درگاه آنلاین روی پنل وب سایت یا ایجاد پوز فیزیکی، در قبال ارائه خدمات خود ارز دیجیتال دریافت کنند. از جمله این مشتریان:

هتل‌ها جهت دریافت مبلغ رزرو از خارج ایران

دانشگاه‌ها برای دریافت هزینه دانشجویان خارجی

ارائه‌دهندگان خدمات فرهنگی به مشتریان بین‌المللی یا ایرانیان مقیم خارج کشور (فیلم، موسیقی، کتاب و…)

شرکت‌های هواپیمایی جهت ارائه خدمات (فروش و رزرو بلیط) به مشتریان خارجی

کسب‌و‌کارهای گردشگری ( فروش بلیط، تور، رزرو هتل و…)

بیمارستان‌ها جهت پذیرش بیماران غیر‌ایرانی

کلیه خدمات دولتی آنلاین و آفلاین که به دریافت ارزی نیاز دارند (مانند خدمات ویزای سفارت‌های ایران در خارج از کشور و…)

تیم مبتکر بیت راه به وسیله شبکه سریع و با‌کیفیت خود، امکان دریافت رمز ارز در قبال ارائه خدمات و فروش کالا را فراهم کرده است؛ اما با توجه به محدودیت‌های بانک مرکزی و در جهت حمایت از سیاست‌های داخلی، خدمات خود را انحصاراً به حل معضل فروش ارزی کسب‌و‌کار‌های ایرانی در ارائه آنلاین خدمات فنی و مهندسی معطوف کرده است.

بیت راه در حال حاضر با قدرت در راستای فروش ارزی خدمات کسب‌و‌کار‌های ایرانی، توسعه صادرات کشور و فروش بین‌المللی حرکت می‌کند. با توجه به زیرساخت‌های سرآمد و پتانسیل قوی بیت راه، این شرکت قادر به ارائه خدمات در سطح جهانی بوده و بنا دارد در آینده نزدیک به عنوان خدمات‌دهنده بین‌المللی به فعالیت خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *