Skip to main content
خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال

چگونه با رمزارز از فلایتیو بلیط هواپیما بخریم؟

با رشد روزافزون دامنه پذیرنده‌های بیت راه، هر روز شرکت جدیدی به جمع پذیرندگان درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت راه اضافه شده و به کمک آن کسب‌و‌کار خود را توسعه می‌دهد. اکنون آژانس گردشگری فلایتیو نیز به عنوان جدیدترین عضو این مجموعه، به جمع پذیرندگان بیت راه پیوسته است. فلایتیو یکی از اولین آژانس‌های آنلاین گردشگری شناخته‌شده در ایران است و در حال حاضر از طریق وب‌سایت خود، امکان خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال را فراهم می‌کند.

فلایتیو در جمع پذیرندگان بیت راه

امروزه با توجه به نیاز پرداخت رمز ارزی در میان ایرانیان مقیم خارج از کشور، کسب‌وکارهای زیادی در پی ایجاد بستر مناسب برای پاسخ‌گویی به این نیاز هستند. در این بین، شرکت‌های مسافربری و آژانس‌های گردشگری به خاطر داشتن کاربران و مشتریان بین‌المللی توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند. فلایتیو نیز با اشراف به این موضوع و با همکاری بیت راه درگاه پرداخت ارز دیجیتال را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده تا بتواند به تمامی مشتریان خود از سراسر جهان خدمت‌رسانی کند. در واقع، از این پس مشتریان خارج از کشور فلایتیو می‌توانند از طریق این درگاه پرداخت اقدام به خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال کنند.

بیت راه اولین درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایرانی است که امکان پرداخت رمز ارزی و تبادلات مالی بین‌المللی را برای کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین ایرانی فراهم می‌کند. در حقیقت، بیت راه مسیر ورود به تجارت جهانی را برای کسب‌وکارها هموار ساخته و با این کار به توسعه و پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله «توسعه کسب‌وکار با ورود به بازار بین‌الملل» را مطالعه کنید.

چگونگی خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال در فلایتیو

نحوه خرید بلیط هواپیما با ارز دیجیتال در فلایتیو بسیار ساده است و به دو صورت میتوانید در فلایتیو با ارزدیجیتال خرید کنید.

  1. افزایش اعتبار در فلایتیو: برای این کار، ابتدا باید کیف پول خود در وب‌سایت فلایتیو را شارژ کنید؛ به این ترتیب که با مراجعه به بخش افزایش اعتبار، مبلغ موردنظرتان را وارد و گزینه «استفاده از رمز ارز» را انتخاب کنید. سپس در صفحه باز شده با وارد کردن ایمیل به مرحله اصلی پرداخت می‌رسید که باید در آن رمز ارز موردنظرتان را انتخاب کنید. حالا بلیط هواپیمای دلخواه را جستجو کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید کلیپ زیر را مشاهده کنید.

2. پرداخت از طریق رمزارز هنگام خرید: برای این کار، ابتدا بلیط هواپیمای دلخواه خود را جستجو کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. سپس قبل از پرداخت مبلغ، گزینه «استفاده از رمز ارز» را انتخاب کرده و وارد درگاه بیت راه شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید کلیپ زیر را مشاهده کنید.

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر در هر دو روش فوق می‌توانید به مقاله «چطور با رمز ارز از فلایتیو خرید کنیم؟» مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که در تمام طول مسیر خرید بلیط هواپیما، فلایتیو و بیت راه با پشتیبانی فارسی خود در کنار مسافران گرامی هستند. بنابراین، در صورت وجود هرگونه ابهام یا بروز مشکل در خرید، با پشتیبانی فلایتیو یا بیت راه تماس بگیرید.

اگر شما هم می‌خواهید به جمع پذیرندگان بیت راه پیوسته و به دنیای تجارت جهانی وارد شوید، به وب‌سایت بیت راه مراجعه کنید یا با پشتیبانی(۲۲۲۴۲۷۹۶-۰۲۱) تماس  بگیرید تا در بازه زمانی کوتاهی، به یکی از پذیرنده‌های درگاه پرداخت ارز دیجیتال یا دستگاه پوز بیت راه تبدیل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *