Skip to main content
مزایای استفاده از درگاه پرداخت رمز ارزی

استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال چه مزایایی دارد؟

با رواج ارز دیجیتال در سراسر جهان، بحث درگاه پرداخت رمز ارز هم داغ‌تر شده است. بسیاری از پذیرنده‌ها و صاحبان کسب و کار با پذیرش ارز دیجیتال سعی می‌کنند کسب و کار خود را گسترش داده و در سطح بین‌المللی فعالیت کنند. این موضوع به‌خاطر مزایایی است که درگاه پرداخت ارز دیجیتال به همراه دارد. در ادامه قصد داریم این مزایا را با شما به اشتراک گذاریم. اگر به دنبال اطلاع از ویژگی‌ها و مزایای درگاه پرداخت ارز دیجیتال هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مزایای درگاه پرداخت ارز دیجیتال

درگاه پرداخت ارز دیجیتال مزایای زیادی دارد که در زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پرداخت امن و ناشناس

از آنجایی‌که پرداخت‌های رمز ارزی در بستر بلاکچین صورت می‌گیرند، تمامی تراکنش‌های انجام‌شده از طریق درگاه پرداخت ارز دیجیتال با حفظ هویت و حریم خصوصی فروشنده و مشتری انجام می‌شوند. این مزیت برای پذیرنده‌هایی که نگران امنیت خود در حین مشارکت در تراکنش‌های ارزی هستند، یک موهبت به شمار می‌رود.

تراکنش سریع و بدون واسطه

عملکرد درگاه پرداخت ارز دیجیتال در مقایسه با روش های مرسوم بین‌المللی چون سوییفت، بسیار سریع است؛ چرا که هیچ واسطه‌ای در معامله وجود نداشته و پرداخت می‌تواند در بازه زمانی چند دقیقه‌ای (بسته به شبکه و رمز ارز انتخاب شده) انجام شود. این امکان به پذیرنده‌ها کمک می‌کند تا ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین، تتر، ترون، ریپل و … را سریع دریافت کنند و هر زمان که مایل بودند از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال آن را به ارز فیات تبدیل کنند.

امکان بازپرداخت وجه

یکی از مهم‌ترین مزایای درگاه پرداخت ارز دیجیتال، امکان رهگیری وجه پرداخت شده است. در مراحل پرداخت، مواقعی وجود دارد که ممکن است پرداخت با خطا مواجه شود. این خطاها اصولا مربوط به پرداخت هزینه‌ای بیشتر یا کمتر از مبلغ تعیین‌شده توسط مشتری پذیرنده است. در چنین مواقعی، تفاوت‌های بیت راه با دیگر راه‌های پرداخت رمز ارزی مشخص می‌شود؛ چرا که تیم پشتیبانی بیت راه وارد فرآیند شده و مشکل به وجود آمده را شناسایی می‌کند و توسط پشتیبانی بیت راه مسئله کاربر یا پذیرنده حل می‌شود.

ایجاد فرصت تجارت جهانی

استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال فرصت عالی را برای ورود صاحبان کسب و کار به تجارت جهانی ایجاد کرده و امکان انجام تراکنش‌های پرداخت رمزارزی بدون دردسر و تبدیل آسان آن به ارز محلی را فراهم می‌کند. پس از انجام یک پرداخت موفق، رمز ارزهای دریافت شده در کیف پول های پذیرندگان ذخیره شده و در هر زمان از شبانه‌روز امکان ثبت درخواست تسویه به صورت رمز ارزی و ریالی وجود دارد.

صرفه‌جویی در هزینه

درگاه پرداخت رمز ارز، در تجارت بین‌الملل، کارمزدهای مرسوم را حذف می‌کند. این امر هزینه‌های عملیاتی را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و باعث به‌صرفه و ارزان‌تر بودن درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال می‌شود.

جمع‌بندی

در حال حاضر در برهه‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که نمی‌توان تنها به درآمد ریالی و ارائه خدمات به ایرانیان داخل کشور بسنده کرد؛ بلکه باید چشم‌انداز وسیع‌تری داشت و به دنیای تجارت جهانی وارد شد. زمانی‌که قصد انجام چنین کاری را کردید، بزرگ‌ترین مشکلی که در این راستا با آن مواجه خواهید شد، پرداخت از سوی مشتریان و دریافت درآمد است. راه‌های گوناگونی برای حل این مسئله و توسعه کسب و کار وجود دارد ولی ما به شما به‌کارگیری رمز ارز را پیشنهاد می‌کنیم.
اگر صاحب کسب‌وکار کوچک یا بزرگی هستید، می‌توانید از بستر بلاکچین و درگاه پرداخت رمز ارز برای پیشرفت و حفظ مسیر رو به رشد خود بهره گیرید و با حضور در بازار جهانی مشتریان بالقوه‌ای را جذب کنید. در این راستا، می‌توانید از درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت راه استفاده کنید و درآمد خود را از این طریق به دست آورید. بیت راه اولین درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایرانی است که راهکار پرداختی امن و سریع بر بستر بلاک چین و دریافت درآمد را پیش‌روی صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد.
آیا تا به حال تجربه استفاده از بیت راه را داشته‌اید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

2 دیدگاه برای “استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال چه مزایایی دارد؟”

  1. ممنون از شما . مطلب جالبی بود
    الان آیا نیازی به اینماد داریم برای استفاده از این سرویس؟

    1. مدیر سایت گفت:

      خواهش میکنم.
      خیر نیازی به داشتن اینماد برای وب سایت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *