Skip to main content
رزرو هتل با ارز دیجیتال امکان‌پذیر شد

رزرو هتل با ارز دیجیتال در ایران امکان‌پذیر شد!

هر روز دایره کسب‌وکارهایی که به سمت جهانی شدن قدم برمی‌دارند، بیشتر می‌شود. این بار هومسا با همکاری بیت راه مسیر ورود به دنیای تجارت جهانی را کشف کرده و سعی در توسعه کسب‌وکار خود در سطح بین‌المللی دارد. هومسا سامانه‌ای است که رزرو سوئیت، هتل و اقامتگاه را به صورت اینترنتی میسر می‌کند و خیال شما را از بابت محل اقامتتان در طول سفر راحت می‌کند؛ اما این سامانه فقط به مشتریان ایرانی خود بسنده نکرده است و با پیوستن به جمع پذیرندگان بیت راه، امکان رزرو هتل با ارز دیجیتال را از طریق درگاه پرداخت رمزارزی برای مسافران خارجی خود یا ایرانیان خارج از کشور فراهم می‌کند.

هومسا در جمع پذیرندگان بیت راه

مسافرانی که قصد سفر به ایران را دارند، اغلب با پیچیدگی‌های رزرو هتل یا اقامتگاه در داخل کشور روبرو می‌شوند و نمی‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه هتل موردنظرشان را رزرو کنند.

به همین منظور، هومسا درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت راه را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده تا پیچیدگی‌ها و چالش‌های موجود در این زمینه را برای مسافران خارجی خود از بین ببرد. با وجود این درگاه پرداخت، مسافران می‌توانند رزرو هتل یا سوئیت مورنظرشان را انجام داده و مبلغ آن را با رمزارز پرداخت کنند.

نحوه رزرو هتل با ارز دیجیتال در هومسا

برای این‌که بتوانید اقامتگاهی را با ارز دیجیتال در هومسا رزرو کنید، مراحل بسیار ساده‌ای را پیش‌رو دارید. پس از ثبت‌نام در وب‌سایت هومسا، اقامتگاه مدنظرتان را جستجو کرده و مراحل موجود برای رسیدن به مرحله پرداخت را طی کنید. با زدن دکمه پرداخت به مرحله انتخاب درگاه می‌رسید. درگاه پرداخت ارز دیجیتال بیت راه را انتخاب و رمزارزی که در اختیار دارید را تعیین کنید. در آخر، بر روی دکمه Pay کلیک کنید تا پس از انجام پردازش‌های مشخص، پرداختتان نهایی شود.

آیا شما نیز همانند هومسا، قصد دارید در سطح بین‌المللی فعالیت کنید؟ ابتدا توصیه می‌کنیم مقاله ما با عنوان «توسعه کسب و کار با ورود به بازار بین‌الملل» را مطالعه کنید. سپس با مراجعه به وب‌سایت بیت راه یا تماس با پشتیبانی (۰۲۱۲۲۲۴۲۷۹۶) درگاه پرداخت ارز دیجیتال را تهیه کرده و به این خواسته خود جامعه عمل بپوشانید.

2 دیدگاه برای “رزرو هتل با ارز دیجیتال در ایران امکان‌پذیر شد!”

  1. سلام. وقتتون بخیر
    برای رزرو هتل از چه ارزهایی میشه استفاده کرد؟

    1. عارفه رهبری گفت:

      سلام و وقت بخیر
      رزرو هتل با بیت کوین، تتر، ریپل و ترون امکان‌پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *