Skip to main content
با درگاه پرداخت تتر از رقبای خود جلوتر بزنید

با پذیرش درگاه پرداخت تتر از رقبای خود جلوتر بزنید

ایده پرداخت با رمزارزها، فرصت‌های مالی جدیدی را در دنیای تجارت دیجیتال ایجاد کرده است. با اثبات سرعت بالای تراکنش‌های رمزارزی نسبت به ارزهای فیات، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین برای گسترش تجارت خود و راحتی مشتریان بالقوه به پذیرش ارزهای دیجیتال روی آوردند.‌ پرداخت با رمزارزهای مختلفی می‌تواند صورت بگیرد؛ اما تتر به دلیل شهرت آن در میان کاربران، یک روش پرداخت پرتقاضاست. ازاین‌رو، بسیاری از کسب‌وکارهای سراسر جهان، تتر را به‌عنوان یک روش پرداخت معتبر می‌پذیرند. برای پذیرش تتر نیازی به انجام کارهای زیاد و پیچیده نیست؛ با درگاه پرداخت تتر این کار به‌آسانی میسر می‌شود.

در این مطلب همراه ما باشید تا در وهله اول شما را با درگاه پرداخت تتر آشنا کنیم؛ سپس همه مراحلی که باید برای پذیرش تتر و توسعه درگاه پرداخت مخصوص آن در فروشگاه آنلاین خود انجام دهید، به شما بیان کنیم.

درگاه پرداخت تتر چیست؟

تتر (Tether) که با عبارت USDT هم شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال متصل به دلار آمریکاست که همین موضوع آن را به یکی از بزرگ‌ترین استیبل کوین‌ها تبدیل کرده است. لازم به توضیح است که استیبل کوین به رمزارزهایی تلقی می‌شود که همواره ارزش ثابتی دارند. ثبات نسبی ارزش تتر باعث شده تا این رمزارز به یکی از روش‌های محبوب پرداخت و جایگزین مناسبی برای ارزهای سنتی فیات تبدیل شود؛ اما چگونه می‌توان در فروشگاه‌های آنلاین با تتر پرداخت کرد؟ پاسخ کاملاً ساده است؛ با درگاه پرداخت تتر!

درگاه پرداخت تتر چیست؟

درگاه پرداخت تتر این امکان را به مشتریان می‌دهد که برای پرداخت، به جای ارز فیات، از تتر استفاده کنند. همچنین، امکان دریافت تتر را برای فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا فروشگاه‌های آنلاین به جذب مشتری خارجی بپردازند و مسیر پرپیچ‌وخم پرداخت ارزی را برای آن‌ها هموار کنند. این نوع درگاه شباهت زیادی به درگاه‌های پرداخت اینترنتی دارد و فاقد پیچیدگی‌های سردرگم‌کننده است.

درگاه پرداخت تتر چگونه کار می‌کند؟

شاید از زاویه دور، پرداخت با درگاه تتر مبهم و غیرقابل‌درک به نظر برسد؛ اما اینطور نیست. مکانیسم این نوع درگاه‌ها شبیه درگاه‌های اینترنتی است؛ با این تفاوت که پرداخت به‌جای کارت بانکی، با کیف‌پول‌های دیجیتال صورت می‌گیرد. بیایید جهت آشکارسازی بیشتر، مراحل کار با درگاه پرداخت تتر را شرح دهیم:

درگاه پرداخت تتر چگونه کار می کند؟
  • هنگامی که کاربر سفارش آنلاین خود را ثبت می‌کند و به مرحله پرداخت می‌رسد، ممکن است با درگاه‌های پرداخت مختلفی روبرو شود. با انتخاب درگاه پرداخت ارز دیجیتال یا همان تتر به صفحه پرداخت مربوطه منتقل می‌شود.
  • در این صفحه مبلغ به ریال و همچنین به تتر نمایش داده می‌شود. معمولآً درگاه‌های پرداخت ارز دیجیتال علاوه‌بر تتر، امکان پرداخت با بیت‌کوین، ریپل، ترون و غیره را نیز فراهم می‌کنند. اگر کاربر گزینه تتر را به رمزارز دیگری تغییر دهد، مبلغ رمزارز به صورت خودکار تغییر پیدا می‌کند.
  • با زدن دکمه پرداخت، یک QR Code برای کاربر نمایش داده می‌شود. کاربر باید از اپلیکیشن کیف‌پول شخصی یا صرافی خود آن را اسکن کند. برای این‌کار باید رمزارز انتخابی را در کیف‌پول شخصی پیدا کرده و روی گزینه برداشت کلیک کنید. سپس جهت وارد کردن آدرس از اسکنر QR استفاده کنید. پس از تایید، در ولت شخصی خود روی برداشت ضربه بزنید تا مرحله پرداخت به پایان برسد.
  • در آخرین مرحله، دکمه «تایید» را در صفحه پرداخت بیت راه فشار دهید و منتظر تکمیل مراحل پرداخت از سمت بیت راه باشید.

چرا باید تتر بپذیریم؟

پذیرش پرداخت‌های تتر مزیت‌های زیادی دارد که در زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ثبات ارزش

همان‌طور که گفتیم، تتر به ارز دلار آمریکا متصل است. پس، همیشه قابل پیش‌بینی است. این موضوع باعث می‌شود تا نگرانی کاربران در پرداخت با رمز ارز تاحدودی برطرف شود؛ چرا که این ارز برخلاف سایر رمزارزها با نوسانات شدید قیمت مواجه نیست و احتمال ضرر و زیان در آن بسیار کم است. به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند از تتر برای معاملات خود استفاده کنند.

مدت زمان کم تراکنش

درحالی‌که واریز و برداشت ارز فیات دلار اغلب ۱ الی ۴ روز کاری طول می‌کشد، تراکنش‌های USDT یا همان تتری در طول چند دقیقه تکمیل می‌شوند.

پرداخت‌های بین‌المللی

در برخی کشورها سیستم مالی توسعه نیافته است و انجام یک معامله بین‌المللی در آن پیچیده است. در چنین شرایطی پذیرش پرداخت تتر برای کسب‌وکارهایی که در چنین کشورهایی فعال هستند، بسیار کارآمد است. در حقیقت، پذیرش USDT از طریق درگاه پرداخت به نفع مشاغلی است که در سراسر جهان مشتری دارند و می‌خواهند پرداخت‌های سایر کشورها را سریع و با کارمزد مناسبی بپذیرند.

چگونه درگاه پرداخت تتر را در وب‌سایت خود توسعه دهیم؟

برای این‌که بتوانید درگاه پرداخت تتر را در وب‌سایت خود توسعه دهید و به پذیرش پرداخت USDT بپردازید، باید از ارائه‌دهندگان این نوع درگاه‌ها کمک بگیرید. ارائه‌دهندگان درگاه پرداخت ارز دیجیتال راه را برای این کار هموار می‌کنند و موانع احتمالی را از بین می‌برند. این درحالی است که اگر یک کسب‌وکار به‌شخصه از صفر تا صد این نوع درگاه را بسازد، احتمال مواجهه با موانع و چالش‌های بسیاری را دارد؛ اما با وجود ارائه‌دهندگان این سرویس دیگر نیازی به رویارویی با مشکلات فراوان نیست. همچنین، لازم نیست که در زمینه رمزارزها متخصص باشید یا از ریز و درشت پردازش‌های رمزارزی مطلع باشید. ارائه‌دهنده درگاه به‌عنوان یک شخص ثالث کلیه کارهای مربوط به پردازش را برعهده دارد.

درگاه پرداخت تتر چگونه در وبسایت توسعه داده می شود؟

اما ارائه‌دهندگان این نوع درگاه در ایران کدام‌اند؟ هم‌اکنون، در ایران فقط یک درگاه پرداخت تتر داریم که با نام بیت راه شناخته می‌شود. در واقع بیت راه اولین درگاه پرداخت ارز دیجیتال در ایران است که امکان پرداخت با بیت کوین، تتر، اتریوم و ده‌ها رمزارز دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در بیت راه و ثبت درخواست درگاه، آن را در وب‌سایت خود توسعه دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه ثبت‌نام در بیت راه به مقاله «چگونه در بیت راه ثبت نام کنیم؟» مراجعه کنید.

پذیرش تتر در تجارت آنلاین خود را شروع کنید

حالا که با درگاه پرداخت تتر آشنا و از مزایایش مطلع شدید، وقت آن است که این درگاه را در فروشگاه آنلاین خود پیاده‌سازی کنید. شک نکنید که این تصمیم باعث بروز اتفاقات خوشایند و دلنشینی در کسب‌وکارتان خواهد شد. با افزودن روش پرداخت USDT به وب‌سایت خود، مشتریان جدیدی جذب خواهید کرد و از سایر مشاغل و رقبای خود متمایز خواهید شد.

شروع پذیرش تتر با درگاه پرداخت بیت راه آسان است؛ اما اگر در این مسیر با مشکلی مواجه شدید، حتماً با تیم پشتیبانی بیت راه به شماره تلفن ۲۲۲۴۲۷۹۶-۰۲۱ تماس بگیرید. تیم ما همیشه آماده کمک‌رسانی به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *